Groot nieuws!

7 december 2014 - Siem Reap, Cambodja

Hoi iedereen, Het zal niemand ontgaan zijn dat wij hier de tijd van ons leven hebben. We genieten met volle teugen van onze nieuwe lifestyle en Nederland is letterlijk en figuurlijk heel ver weg.

Het zal dus voor niemand als een verrassing komen dat we voorlopig niet van plan zijn om terug te komen.

Op school hebben we aangegeven nog een jaar te willen blijven. En daarna? Thailand? Korea? Dubai? Geen idee, maar dat hoeft ook nog niet. Het idee dat we overal op de wereld zouden kunnen wonen geeft een enorm gevoel van vrijheid.

Begin april komen we 10 dagen naar Nederland. Om iedereen te begroeten maar ook om onze spullen te verkopen. Dus als je iets leuks zag staan in ons huis...sla je slag!

Liefs, Led en Evelien

1. Anouk:
    7 december 2014
    Tja, ik wist het al maar zo zwart op wit is het wel heel echt en serieus. We kijken uit naar begin april <3 !!
    maar nog steeds geheel gestopt met roken. We moeten dus geld overhouden om een keertje te komen buurten :)
  2. Ankie:
    :-)
  3. Paula de Bakker:
    Lieve Evelien en Led,
    Idd geen verrassing. Het voornaamste is dat jullie het ZO naar
    jullie zin en hebben en dat jullie als WERELDBURGERS denken en doen. Siem Reap is pas het begin..... In april zullen we elkaar wel ontmoeten, vermoed ik. Genieten jullie lekker verder en lieve groeten van Paula
  4. Ruud en mieke:
    8 december 2014
    Led en Evelien,

Groot gelijk hebben jullie om te genieten van het leven en je dromen achterna te gaan.

Nu kan het nog later krijg je (misschien)spijt !

Doe de groeten aan je moeder en Suzzane
  5. Ingmar Fonteijne:
    13 december 2014
    groot gelijk, jullie hebben lekker de vrijheid, en kunnen gaan en staan.
    groeten Ingmar en Ruslana
  6. Mark:
    15 december 2014
    Wat verrassend !!! ;). Hier op Bonaire hebben ze vast ook wel een plekje voor een poosje voor jullie !!
  7. O Herman/T Leidi:
    3 januari 2015
    Lieve luitjes,
    ik ben wel een beetje laat met mijn reactie
    maar wij zijn net terug van 4 weken vakantie Spanje
    Wat een verrassing MAAR als jullie het zo naar jullie zin hebben
    is de keus niet moeilijk.Ik hoop misschien jullie nog een keer bij Oma van Duist te treffen in ieder geval heel veel succes met alle voor bereiding.liefs O Herman&T Leidi & Oma