Update

25 juni 2018 - Siem Reap, Cambodja

Hoi allemaal,

Ff een korte update vanuit het altijd zonnige Siem Reap. Onze zomervakantie is begonnen en wij zijn onze koffers aan het pakken voor onze trip naar Nederland. Morgen vliegen we naar Bangkok, en woensdag vliegen we via Dubai naar Amsterdam. We hebben er zin in!!

Het schooljaar is voorbij gevlogen en we kijken er allebei met plezier op terug, al was het voor mij best moeilijk afscheid nemen na 2 jaar met dezelfde kinderen. Volgend jaar blijven we in dezelfde jaargroep: Led in reception 2, en ik in year 6.

Een collega heeft een leuk filmpje gemaakt over onze school. (Hij begint gek genoeg op 1:17, dus zet'm even terug naar het begin als je de hele video wilt zien) Als je geen zin hebt om het helemaal te kijken, Led is te zien op 0:28 en 1:01, ik op 5:58

Verder weinig nieuws, alles gaat z'n gangetje.

Wie weet tot ziens in NL!

xxx Led en Evellien

1. Mara evers:
    25 juni 2018
    superveel zin om jullie te zien! YAYYYYY
  2. Gertrud:
    25 juni 2018
    Wat een leuk filmpje! En veel plezier in NL!
  3. Suzanne:
    25 juni 2018
    Oh nice! Ook nog even naar Bangkok! Veel plezier en zie ik je woensdag! Veel om over bij te praten én te zien/ontmoeten 😉 xx
  4. Ruud en mieke:
    25 juni 2018
    gezellig wij zien jullie weer bij je moeder xxxx
  5. Yvanca du Crocq:
    Leuk om jullie aan het werk te zien! X Yvanca
  6. Ingmar Fonteijne:
    26 juni 2018
    eindelijk weer in Nederland, Gezellig!!
  7. Ankie:
    27 juni 2018
    Haha, het eerste dat ik dacht, oh ja, dat deed je ook nog, schrijven ! Inmiddels is het zo jullie leven, dat het niet meer is om te blijven vertellen, al blijft het bijzonder.
    Fijne reis naar wat ook ooit thuis was ! X
  8. Pia Wolthuis:
    1 juli 2018
    Leuke film! Mooi om te zien! Geniet van de tijd in Nederland, met prachtig weer!
  9. Paula de Bakker:
    8 juli 2018
    Lieve Evelien en Led.
    Geweldig leuk om weer van jullie te horen en vooral te zien.
    Juffr.Evelien op blote voeten en n staartje! Leuk!
    Er lijkt geen enkel kind iets te mankeren, zoals PDD o.i.d. Wat een rust en toch gezellige bedrijvigheid.
    Ik miste Led in de film...
    Jullie boffen met het weer in Nederland!! Fijne vakantie!!!
    alle liefs van Paula (ja, deze vakantie-ganger een week op vakantie geweest in Madeira, was prima!!!)